DELFINER

Igar tog vi en bat tur och sag livs levande vilda vackra underbara DELFINER.
FANTASTISKT.
Vi tog 400 bilder. Men jag tror att vi har mast pa fenor.
Hursomhelst va det fantastiskt.
Hade tankt ladda upp bilder idag men dotorn har suger.
provar igen imorgon.
Idag akte Marita hem.
Sa nu ar det bara jag Chantell och Anton kvar.
Hoppas att flygresan gar bra for Marita.
Vi borjar att bli lite uttrakade har sa vi kanske forfluttar oss snart.
Vi far vall se.
Foresten.
Om nagon av er ska hit far ni garna skriva till mig.
Vi behover lite Baby mat.
Chantell ater som en hats och vi har snart slut pa mat.
Tro mig jag har letat overallt har efter baby mat men jag hittar ingen.
Nu ska jag till rummet och se pa fil med min Familj.
Puss pa er..


Kommentarer
Postat av: Elin Dahlin

2011-02-17 @ 20:15:39

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0