Ge mig en minut...

Ni ar ju ganska manga som laser bloggen.
KOM IGEN.
Ni kan vall lagga den extra minuten till mig och skriva nagra rader i kommentarfalltet.
Har sitter jag med varldens seeegaste internett for att det ar manga som vill ha inlagg och bilder.
Ge och ta kalllas detta.
Hur ar det med er??
Vad hander hemma??
Har har ni lite fler bilder.







Idag har jag matt pyton.
Jag har legat pa rummet hela dagen oc haft kramper i magen.
Har inte funkat att lamnat rummet da jag maste springa pa toa var tionde minut.
men nu har jag hatt nagon Thai kur och ar nastan bra igen.
Som sagt skriv garna till mig sa att jag far veta hur NI HAR DET =)


Kommentarer
Postat av: Miriann

Hej gumman! Vilka fina bilder du lagt upp, saknar dej massa här hemma! Och när du kommer hem så har jag flyttat till Karlstad, så då måste du helt enkelt komma dit :) Puss&Kram

2011-02-21 @ 15:07:22
URL: http://nattstad.se/waiora
Postat av: A

Är du hjärtopererad?

2011-02-21 @ 18:35:24
Postat av: Jessica Görlin Gjerdrum

Hejsan Lilly. Vilka underbara bilder ni har tagit, å så bruna. Chantell är ju bara så söt :)

Hoppas ni har det bra på varmare breddgrader, här har det varit -22 grader idag brrr.

Kram på er

2011-02-21 @ 19:49:18
Postat av: ann kristin

hej! ni verkar ha de super därborta, njuuuuut! hemma var de -27 grader imorse-inte ok!! Gud vilken fin bikini du har på bilden - USA <3 Vi kommer få in en liknande snart! Fruktansvärt söt dotter har du!! Ha de underbart vännen, kramar

2011-02-21 @ 21:55:09
Postat av: j

ni ser ut att ha det jätte skönt! Här hemma är det grått kallt och snöigt...så njuuut medans ni är kvar!!!=)

2011-02-21 @ 23:03:03
Postat av: Anonym

vilken pli du har på dina läsare :)

helt plötsligt kommenterar folk.

2011-02-22 @ 14:45:51
URL: http://sile.blogg.se/
Postat av: jenny

hej Lilly! fina bilder, mys massor å njut av värmen. här är det bra. kallt dock men nu har jag å pär fått ordning å bor i Arvika!!!! har bara några veckor jobb kvar i oslo!! snart på heltid i Arvika =)min mage har blivit stor å nu kommer de sista kilon å våldgästar mig!!!!! hahaha.... Bäbis mår bra men jag mår dessvärre lite sämre med sammandragningar å humör som svajar!!! men inte länge kvar nu! så jag håller ut å försöker njuta!

ha de bra

kram kram

2011-02-22 @ 17:01:19
Postat av: Elin Edvinsson

Orden har uppfattats och skall verkställas.



Thailand verkar underbart och Chantell är sockersöt som vanligt.



De där Thailanderna kan det därmed racermage.Tur man har folk som kan när det inte riktigt blir som man tänkt=). Ta vara på er så nu är riktigt laddar batterierna. Ni är hemskt välkomna tillbaka till ett Sverige som är på väg ut att spricka ut i vår.



Kram Elin

2011-03-21 @ 18:20:13
Postat av: Emilia

Vad underbara bilder du har lagt upp!

Och din dotter är riktigt sockersöt! :)

2011-07-05 @ 15:48:47
URL: http://honpalandet.devote.se

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0