Inte mycket att klaga om...

Vädret har varit fantastisk idag. Jag har nog bränt mig lite. Det är sent på natten här och vi ska snart lägga oss. Vi har spenderat eftermiddagen och kvällen med shopping och spa. Jag och Anton unnade oss ansikts behandling :) så skönt, nu är man baby len :) Jag har fått mig en hel del nya kläder och även en ny telefon :) min iphone tog inte thailändsk sim kort. Det fick bli en ny Samsung för 120 kr :) vi fick även bra kontakt idag med en taxi gubbe. Han ska visa oss ön för ynka 350 kr :) ja vi har många små planer men vi vet inte i vilken årdning vi ska göra allt. HAHAHA jag ska INTE klaga. Men nu ska jag sova lite. Puss på er så länge :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter hur skoj som helst!! Här i sverige är de trist vinter väder:-(

2011-02-06 @ 22:34:38

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0