ko samoi :)

Hej alla glada. Just nu sitter jag och bloggar från en Bungalow i Ko samoi. V i har det super skönt här och varmt ;) exakt det vi beställde. Jag bloggar från min IPad då blir det svårt att ladda upp bilder. Skulle ni vilja att jag blogga offrade utan bilder eller sällan med bilder? Det är enkelt att uppdatera från iPad men krångligt att låna dator ;) Hur är det hemma i Sverige? Mår alla bra? Har jag missat något? Nu ska jag lägga mig för att vakna tidigt och utvilad imorgon. Puss på er;)

Kommentarer
Postat av: nethe

Hejsan och go'kväll Lilly.

Ja tack vi har det fint här i Arvika, Snö kom inat igen,så våren la vänte på sig......

Håber att i har det skönt och njuter av sol och varme, är litten avensjuk, men sol och varme kommer snart här till Arvika också...Våren närmer sig med stormsteg..

Varme kram :)

2011-02-04 @ 19:53:49
Postat av: sara

blogga ofta och spara bilderna till inlägg när du kommer hem. berätta vad Chantell tycker om thailand :D hoppas ni njuter riktigt ordentligt syrran

ta hand om er <3

2011-02-04 @ 20:07:03
URL: http://sile.blogg.se/

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0