Sjuklingar

Idag har varit den tuffaste hittills. Började med att Chantell vägrade att vakna. Hon ville bara sova och sova. Hon sov i 16 timmar. Kl 13 väckte jag henne med mutor (glass) hon åt lite dracks lite och fick välling. Kl15 sov hon igen. Men hon vakna efter en timme igen. Stackars liten. Hon va nog ganska trött. Men på kvällen blev hon bra igen och nu är allt som vanligt. Vi får bara kolla henne EXTRA EXTRA NOGA. Anton är också lite sjuk. Han har legat och sovit med Chantell. Lika trött men han är även knepig i magen. Nu fick han ta en Alvedon och sova eftersom han fick lite feber. Jag har hållt mig borta från solen idag. Glömde igår att smörja in ryggen så nu är jag brännd som fan. Det var bara farmor Marita som var i form idag. Vi får hoppas att det känns bättre imorgon för oss alla. Nu ska jag snart lägga mig. Hörs imorgon. Ska försöka att ladda upp bilder ;) puss på er

Kommentarer
Postat av: Bettan

Krya på er!

2011-02-07 @ 18:12:37
URL: http://varldensbastabettan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det lät inge vidare... men ni är nog snart på fötter allihop igen..Chantel kanske hade lite jetlag=)

2011-02-07 @ 19:51:57
Postat av: Renee

Hur går det för er?

2011-02-10 @ 15:39:40

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0