Lilly Svarar

Hej hopp.
Här har vi en till svar på en till fråga angående Mode =)
Frågan lyder
Fiaa om Dagens outfit =):
hejjsan, måste säga att jag diggar din stil ;) Jag skulle tycka att de vore superkul om du skulle kunna lägga upp lite bilder på vinter/höst jackor ,för jag måste skaffa mig en men har inte haft så mycket tid att kika runt och när jag väl gör det hittar jag aldrig nått! Så skulle bli superduper glad om du skulle kunna tipsa om några heta vinter/höst jackor:D puss&kram!
Tjena Fia.
Sorry att du fick vänta ett tag.
Jag har två svar till dig.
Eftersom jag jobbar i en butik så känns det konstigt att ge tips om vinterjacka nu.
Eftersom vår och sommar kläder har börjat att komma och vi Rear ut alla vinter kläder.
Men jag tycker att dessa två jackor är så klassiska att dom alltid funkar.
Allt beror på vad du egentligen är ute efter.?
Vad får den kosta?
Jag valde dessa två.
Parkas
En fantastisk fin och varm parkas från Nelly.com
Priset 2499.
Tycker att modellen är tidlös och priset är helt ok för en varm vinterjacka.
Såna här jackor hittar man både dyrare och billigare i olika märken och butiker.
Om man väljer en dyrare då har du en jacka som håller många år.
En billigare jacka får man offtas räkna med att man får köpa en ny nästa år.
Ullkappan
Också en klassisk och tidlös jacka.
Perfekt när man ska ut på fest eller lite roligare tillställning.
Kanske inte lika varm som den första.
Men den funkar när det är runt -5 och uppåt.
Även denhär jackan är från Nelly.com
Hoppas att du är nöjd =).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej lilly, insåg precis att jag skrivit fel i frågan, egentligen skulle jag fråga om vinter/vår jackor, ber hemskt mycket om ursäkt! Men jag uppskattar att du ändå svarade på frågan fasten du tyckte det var lite underligt:-)

2011-01-09 @ 02:09:28

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0