Mådagar är långa

Den här måndagen kommer att vara låååång.
Har ingen personal idag så då blir jag ensam hela dagen från 10 till 20.
Den som känner lust att komma och hälsa på mig i butiken är välkommen =)
Igår följde jag och Chantell med min mamma till Karlstad för att shoppa skor.
Chantell busade hela tiden. Vägrade sitta i vagnen och skulle shoppa även hon.
Det slutade med att hon snattade med sig en Helo kitty mjukis från H&M.
Stackaren hon trodde väll att det var hennes eftersom hon har en exakt likadan hemma.
Vi fatta inte det förens vi var i en helt annan butik.
Mamma fick springa tillbaka med kitty och bad om ursäkt.
(Nejda jag har inte tagit något mamma)
Mammas lilla tjuv.
Föresten Glömm inte frågestunden =)
Lämna en fråga i förra inlägget.
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad långt hår hon har då :)

2011-01-10 @ 10:04:42
Postat av: Bettan

Men vilket hår lillan har! Det är ju helt sanslöst :) Sötaste tjejen i Arvika!

2011-01-10 @ 13:02:40
URL: http://varldensbastabettan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Men åååå vilket långt hår hon har! Så fint! :) Kan tänka mig att det är många småbarnsföräldrar som är avundsjuka för att Chantell har så mycket hår och deras barn nästan ingenting..? :)

2011-01-12 @ 11:13:39
Postat av: Saba

ah va söt hon är"!!!

2011-01-12 @ 20:07:39

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0