Min Levis Favorit

Det är inte många som har missat den nya jeans trenden.
Levis har lanserat den perfekta Denim  byxan för oss damer =)
ÄNTLIGEN.
För första gången tittar man inte efter vilken storlek du har.
nu ska vi se Vilken Kurva du har.
Det handlar absolut inte hur smal/Tjock man är.
Här handlar det om vad skillnaden är mellan midjan och studsen är på dig.
För att hitta den absolut perfekta byxan till dig ska du mätas.
Det görs lättas hos din närmaste Carlings butik.
Alla i butiken som jobbar ska vara utbildat för detta.
Det du behöver att göra är att komma in och fråga personen som jobbar om Curve ID.
Dessa byxer är dom mest omtalade byxorna på länge.
Många kändisar har hakat på trenden Världen över.
Sverige är inte sen på att hänga efter.
Nu Jävlar tjejer det är dags att låta tights och  leggings ta en lååång paus för nu tar Jeansen över igen.
Kom in i min butik så lovar jag att jag hjälper dig personligen att hitta DIN kurva =)
Jag i mina nya Curve ID
Vilken kurva tror ni att jag är??

Kommentarer
Postat av: sara

JAG ÄLSKAR DET!!!!!!!!!! det får nog bli en investering i ett par sånna jeans till våren/sommaren. hoppas bara min curva blir lite större hahaha :D

men fan va glad jag blev, as shysst ju yey

2011-01-22 @ 17:43:01
Postat av: Anonym

Riktigt heta byxor asså!!

2011-01-23 @ 16:36:12
Postat av: Saba

nice

2011-01-24 @ 22:37:56
Postat av: Bettan

Hmm, häftigt, det måste testas framöver! :)

2011-01-25 @ 18:41:05
URL: http://varldensbastabettan.blogg.se/

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0