Pole Dance?

Jag hade en diskunion men Anton igår om Pole dance.
Jag tror att Det skulle gå SKIT BRA med just Pole Danse på Hälsokompaniet.
Tror inte ni det ?
Det är hur stort som helst i USA och börjar att bli skit stort i Sthlm.
Varför inte här?
Anton tyckte
Anton - Mehh det är väll ingen som vill åma sig på en stolpe..
Jag - Men Anton det handlar inte om det. Fatta vilken fysik man måste ha och få för att klara av det.
Fan jag hade lätt gått =).
Anton - tss...
Jag - Fan mena du med det??
Fattar ingenting. Han kanske inte tror att jag hade klarat det.
Sen tyckte han att Arvika är för liten stad för att det skulle slå igenom.
Men varför måste Arvika vara SIST med allt nytt?
Vad tror ni?
Hade du gått??

Kommentarer
Postat av: Saba

jag tror på pole dance i arvika! som sagt, varför ska arvika vara sist med allt? tror det krävs väldigt bra fysik för det faktiskt...om zumba kommer till arvika kan väl pole dance också komma, haha :D

2011-01-06 @ 17:54:15
Postat av: Maria

Tycker faktiskt att det e konstigt att de inte börjat med pole dancing redan på HK, ja menar i större städer har det funnits ett tag nu och träningen är grymt bra och rolig :)

2011-01-06 @ 20:42:36
Postat av: Bambi

ABSOLUT!!!! skit bra ide! men sen tycker jag oxå att det ska finnas ett billigare medlems alternativ oxå! ;))

2011-01-06 @ 21:46:50
URL: http://nattstad.se/waiora
Postat av: Christina

Ja tror dä hade varit grymt kul å ja hade gärna gått å tränat dä :)

2011-01-06 @ 21:48:48
Postat av: Anna

Det vore ju skitkul!

Hade jag haft möjlighet skulle jag lätt ha gått om det fanns på HK!

2011-01-06 @ 22:43:13
Postat av: Cecilia Kristensen

Hey! Kul att se dig idag , trots att de var så kort! Fortsätt blogga tjejen!!

2011-01-06 @ 23:52:33
URL: http://ceciliakristensen.blogg.se/
Postat av: sara

okey nu bor jag inte i Arvika, men jag kan säga att det kommer fungera. här i Malmö har dom 6klasser i veckan a 25personer det är alltid fullbokat och jävligt uppskattat. Det är sjukt fysiskt krävande, roligt och inte alls sliskigt som många tror.

jag vet många vanliga tjejer som har det som träningsform och tycker det är det roligaste som finns. Zumba är också sjuuuukt populärt!!!

så lyssna på frugans och hennes lillasyster and go 4 it!!! :D

puss på er

2011-01-07 @ 15:40:34
URL: http://sile.blogg.se/
Postat av: Mirja Åhrén!

Hej! Det är precis som du säger med Pole dance, det handlar inte om att åla sig utan det kräver extrem styrka och teknik. Jag har tagit en klass och dagen efter kunde jag knappt gå. trodde det skulle vara en lätt match men icke! Underbart roligt var det och det är inte som många tror att pole dance är, porrigt m.m haha! Tycker lätt att häalsokompaniet ska börja med det! Hälsa Anton : )

2011-01-08 @ 00:10:31
Postat av: Anonym

ja helt klart att ja skulle gå på de. =) Vore jätte kul =)

2011-01-08 @ 00:58:35

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0