SENT SEG OCH SLITEN..

Hej alla söta.
Jag har inte hunnit blogga alls idag.
Men så kommer det att bli ibland.
Jag har jobbat hela dagen och haft en underbar dag på jobbet.
Kom hem nyligen och är heeelt slut.
Tänkte visa en fantastisk snygg vägg som en av mina anställda Petter Möstel Gjorde idag.
Massa Vår nyheter. Från Levis Lee och Vailent.
Nu börjar våren.
Äntligen =)
Förestsen jag vet att många är nyfikna på min nya frisyr som Hanna Axelsson fixade i tisdags.
Jag ska försöka hinna imorgon att visa er.
Pussssss

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej där! Har läst din blogg jätte länge nu(gillardenjättemycket) har tidigare läst att du brukar tipsa dina läsare om olika funderingar dom haft. Så nu har jag också lite frågor till dig:-) jag undrar om du har några smink tips. Tips på olika produkter,sätt att sminka sig på och om du har något smink tips för när man vill se lite extra fin ut;-) tacksam för svar:-D

2011-01-13 @ 23:09:59

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0