Hur hinner du med allt?

Den frågan har jag fått nu ganska många gånger på senaste tid.
Jag har en hel del att göra på dagarna.
Men ändå så tycks jag få ihop det. Eller?
Jag har alltid tyckt om att ha mycket att göra.
Helst av allt så ska allt ske samtidigt också.
Jag har haft bråttom att leva livet och skyndat mig så mycket jag bara kan för att få så mycket gjort som möjligt.
Mitt mål va ju att bli butikschef en vacker dag.
Den drömmen hade jag som 17 åring, att när jag är 30 ska jag bli butikschef.
Men jag blev det när jag va 25.
Jag skulle bli mamma runt 33-35.
26 blev jag mamma.
Men vänta jag kom vist av mig.
Hur hinner jag med allt.
Jag är Mamma, Butikschef, flickvän och BLOGGAR.
Jo jag har kommit på att som en småbarns mamma uppfinner man tre timmar extra på varje dygn.
När alla andras dagar är 24 timmar så har jag tydligen lyxiga 27 ehhm.
(Eller så kanske jag sover mindre lyxiga tre timmar)
Att ha många bollar i luften samtidigt är nog lite av min grej.
Men det är klart, ibland blir det lite stressigt.
Vet att det är några av er som tycker att jag uppdaterar lite dåligt ibland.
men kom igen .
Jag gör runt 2 minimum till 7 inlägg dagligen.
Lite creds tack =)
Lite äldre bild. ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ähum, ja du barn och jobb har vi väl de flesta av oss... Det är väl det som är livet mellan 25 och 40 typ! Sen är det väl bra om man tycker att man hanterar det så man får en behaglig tillvaro;)

2010-04-08 @ 16:17:03
Postat av: Bim HD

OM man klarar av allt det livet och ger sina läsare 2-7 inlägg om dagen, utan att få cred - istället gnäll. Då tycker jag att de kan testa läget själva om de så önskar... För läget är ju som så att det inte BARA är att skriva ett inlägg - inspiration mm... För HUR kul är det med kopierade inlägg från andra bloggerskor, eller från en tidning/bok där de läst om HUR man tar hand om sig - psykologi eller något?

Må så grankott...

En länk - det kan jag ge, det lilla :)))

2010-04-08 @ 17:28:15
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/
Postat av: Tilda

kör hårt! jag tycker din blogg är jätte bra :)



kram matilda

2010-04-09 @ 00:34:38
URL: http://www.mobilblogg.nu/tilda

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0