Svar till lisa

Lisa om Svar till Maria:
Men nu får du väl lugna dig lite... Vår PLANET blir väl varken SJUK eller att vi på något sätt skulle FÖRLORA den om vi lever utan vargar i Värmland?! Ja är varken för eller emot varg, däremot vill ja kunna gå ut i skogen och släppa lös min hund! Ja är ingen jägare, däremot ser ja inte som du skogen som VARGENS HEM utan som min rekreation, motion & självklarhet utan att komma hem med ett tomt koppel:( Fast du tar väl inte ens hand om din hund själv så du bryr dig väl inte så mycket kanske...
Lisa du missuppfatta mig helt.
Jag menar mer i det stora hela. Att vi människan har redan förstört så mycket.
Inte att världen går under om Vargen försvinner.
Trodde att det va tydligt. Hmm.
Du gör mig ledsen när du säger att jag inte bryr mig.
Problemet är att jag bryr mig för mycket.
Jag älskar min hund.
Men att du vet att han inte bor kvar hos mig känns lite läskigt för det är inget jag har bloggat om.
Han har flyttat till min mamma eftersom jag har inte haft lika mycket tid för honom sen Chantell föddes.
Men vilken tur för mig att jag bor i Sverige för här får alla ha sin egen åsikt =) Det är min blogg där jag får skriva mina tankar. Skaffa dig en blogg och skriv där om vilken idiot jag är så kanske det skulle kännas bättre.
Hahaha

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller med dig. folk är bara rädda.

2010-01-23 @ 22:20:33
Postat av: Renee

You go girl!! Tycker att det är bra gjort av dig att lämna bort George ett tag=) Du vet vad som är bäst för honom.kram

2010-01-24 @ 09:42:45
Postat av: Louise

alltså om du har en blogg får du väl förstå att folk har åsikter om vad du skriver?

2010-01-24 @ 12:28:02
Postat av: klara

Lily, du gör ett bra jobb med bloggen!keep up the good work och ta ingen skit!:)

2010-01-24 @ 12:36:18
Postat av: Baloo

You go Lily!! Tycker du fattade ett bra men svårt beslut med att ha kvar hunden eller inte....Men du kanske kan ta tillbaka han när Chantell har blivit lite större....Din blogg är din blogg och du skriver precis vad du vill =)

2010-01-24 @ 15:53:01
Postat av: Lisa

Bra svar!

Då ber jag om ursäkt, för att jag blev upprörd.

Tycker inte att du är en idiot alls.

Har skrivit om varg mycket med en del å det blev för mycket ilska från min sida, förlåt att det kom ut på dig.

Hade ingen aning att du inte hade kvar din hund, det var tråkigt att höra.

Nej jag tar inte hand om min hund, den är hos mina föräldrars kennel eftersom jag är allergisk numera.

Självklart skriver du vad du vill, jag bara reagera knäppt.



Ursäkta

2010-01-25 @ 14:51:01
Postat av: "Maria"

Jag heter också Lisa egentligen och trodde att du hade svarat mig och på nått vis visste att jag heter Lisa IRL. Men såg att det var en annan "Lisa" som lämnat en kommentar om vargfrågan.

Skickade precis en ursäkt till dig där jag skrev under från Lisa men och det stämmer ju men i denna debatthar jag kallat mig Maria(Men mitt riktiga namn är Lisa.

Men det är inte jag som skrev den mindre kommentaren om att planeten blir sjuk.

Men ber ändå fortfarande ursäkt för min kommentar var onödigt ilsken.

Mkt känslor som kommer upp ibland men det blir ju så på bloggar och det är intressant tycker jag.

Ursäkta igen!

2010-01-25 @ 15:02:56
Postat av: Lilly

Gillar att du bad om ursäkt . Det va stort av dig. Många gör inte det längre. Tack Lisa eller Maria=)

2010-01-25 @ 15:17:07
Postat av: "MariaLisa"

Va bra :).

Jag gillar din blogg, den e bra!

Flippade bara ut lite för jag har lite starka åsikter där å hade en dålig dag, oturligt gick detut över dig.

Din blogg e bra å kul att läsa.

Så tack för att du acceptera min ursäkt för jag har haft dåligt samvete för det.

2010-01-25 @ 22:22:53
Postat av: Lisa

Kul att jag får ett helt eget inlägg som svar, men att du sen inte lägger in min kommentar som jag svarat med, ger ju en väldigt sned diskussion. Lätt att framställa sig själv som ett "offer" och få folk att tycka synd om en, om man inte vågar visa den andra peronens hela åsikt. Omoget...

2010-01-26 @ 21:40:31
Postat av: Lilly

Men snälla. Jag skulle lika gärna valt att inte godkänna dina kommentarer. Men jag har ju det. Varför jag gjorde ett inlägg om din första kommentar va ju för att jag retade mig på den. Kan ju inte göra inlägg om alla kommentarer som kommer in då blir det ju bara blogg på kommentarer.. Ehh ja fattar inte vad du är ute efter. Tycker att det är synd när folk lägger kommentarer och är anonyma när man inte har en möjlighet att svara och måste göra ett helt inlägg.. Tycker du att jag är omogen ??

2010-01-26 @ 22:24:09
Postat av: Lisa

NEJ, det är ju det du inte gjort, lagt in min kommentar alltså!

Det jag skrev var iaf typ, att du så klart skriver vad du vill, men att du sen du började skriva TIGGT om kommentarer och när du får en så blir du otrevlig och skriver "skaff din egen blogg" och så vidare... Jo ja har en egen blogg redan, men ja skriver inget illa om dig där, som du tyckte ja skulle göra, har inget emot dig, det var ju din åsikt ja inte delade?!

Men vi lägger ner det här nu, var inget viktigt för mig egentligen... Du får nog lära dig skilja på att de som inte delar dina åsikter, inte automatiskt tycker illa om dig som person, Lilly...

2010-01-27 @ 00:09:53
Postat av: Lilly

nu har jag kollat igenom alla kommentarer. Sorry men jag hittar ingen som jag inte har godkänt. Fattar inte vad du menar jag har varken skrivit att jag har tiggt om kommentarer eller tagit bort någon som jag har godkänt.. inte heller har jag tagit bort inlägg. Fattar inte vad du pratar om. Men varför är du så feg och skriver inte vem du är eller din Blogg??

2010-01-27 @ 00:32:40
URL: http://timelillan.blogg.se/

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0