Lilly svarar

Fick en fråga angående smink.
Frågan
Sofie om SENT SEG OCH SLITEN..:
Hej där! Har läst din blogg jätte länge nu(gillardenjättemycket) har tidigare läst att du brukar tipsa dina läsare om olika funderingar dom haft. Så nu har jag också lite frågor till dig:-) jag undrar om du har några smink tips. Tips på olika produkter,sätt att sminka sig på och om du har något smink tips för när man vill se lite extra fin ut;-) tacksam för svar:-D
Svar.
Hej Sofie. Kul att du gillar min blogg =)
Måste säga att smink  är min svaga punkt.
Använder tre produkter dagligen.
Med andra ord inte så mycket smink alls.
Först av allt tar jag lite av den här Concealer.
Under ögon och eventuella finnar.
Den täcker skit bra och är dryg. Vilket min plånbok gillar =)
Sen tar jag lite
Rouge på kinderna så att jag ser levande ut. haha.
just nu har jag Clarins blush.
Måste säga att jag är mindre nöjd med den och ska nog köpa mig en ny.
Sist av allt
Mascara.
Lancom även här.
lancome hypnose drama.
Första mascara som faktiskt böjer lite mina hopplöst raka fransar.
Resultat.
Inte så fantastiskt.
Men när jag känner för att lägga ner mig lite extra så brukar jag ta lite inspiration från den här bloggen.
http://blogg.veckorevyn.com/lindas-sminkblogg/
Jag vet att det blev en tråkig svar men smink är min akilleshäl.
Mvh lilly

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för svaret :-) ska ta och köpa mig den där concealern och kanske även marscaran, dom verkar jätte bra:-) den där hemsidan är en jättebra hjälp, det är faktiskt första gången jag är inne på den men den verkar bra

2011-01-15 @ 13:50:18
Postat av: Saba

byt inte mascara =)

2011-01-24 @ 22:40:54

Lämna en kommentar eller en hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0